http://healthylivingindia.blogspot.com/2009/03/vitamins-in-city-part-1.html
Moderate drinking may actually be beneficial to one’s health. Some studies have shown that a two drink maximum per day for men, one drink maximum per day for women can actually lower the risk of heart disease (especially red wine).
However, a greater alcohol intake depletes the body of certain nutrients, especially amino acids, chromium, vitamin C and the B-complex vitamins like thiamin, folic acid and vitamin B6 - taking supplements of these is recommended for heavy drinkers and those in recovery. Some studies suggest that lecithin may help repair liver damage caused by alcohol consumption.